Kızlar merhaba daha yeni katıldım buralara 3 gün var adetime ama test yaptım kaset test yaptım 3 tane artimed markasinin 2 si pozitif 1 i de negatif çıktı bazıları o marka kötü diyor insanı yanıltıyor bilginiz var mı bu arada kanda verdim yarın belli olacakmış saglik ocagindaki doktorda adete yakın o testler pozitif çıkarabiliyor dedi bisey anlamadım yani bu işten bilgisi olan yazabilir mi