tugcemom_ bende de sürekli tahlilde enfeksiyon çıkıyordu, ama benim hiçbir şikayetim yoktu, doktorum dediki bu araştırılması lazım, Üroloji ye görün, bende gittim, böbrek ultrasonu çekildim, idrar kültür testi verdim, sonuçlar tamamen temiz çıktı, üroloji uzmanı dedi ki, kültür testin temiz çıktığı sürece ve şikayetin olmadığı sürece antibiyotik almanı tavsiye etmiyorum, bende kadın doğum doktoruma söyledim bu dediklerini, oda tamam dedi