Bebismgeliyorr Kızlar doktorum monurol toz ilaç icmemi söyledi idrar yolu enfeksiyonu için kullanan var mı hiç etki ediyor mu bu ilaç
Enfal_06 Bebismgeliyorr ben kullanmadım ama kullanan gebeler varmış benimde idrar yolu enfeksiyonum var yarın doktora söylüycem ilaç yazar bence
Annesii23 Bebismgeliyorr bana da monurol artı olarak da antibiyotik verdi doktorum 2 defa içtim 5 gün arayla şu an bi şikayetim yok iyiyim gebelikte enfeksiyon tehlikeli maalesef
Boncukk123 Bebismgeliyorr bana da aynı sekılde 1 adet kullandım yarın tahlil vereceğim . İç bir hafta sonra tahlil ver dedi bakalım etki edecek mi
Beyza-00 Ben 14. Haftamda iki kere kullanmak zorunda kaldım. İdrar yolu enfeksiyonunu hemen geçirdi. Doktorum enfeksiyonun bebek için zararlı olduğunu mutlaka kullanmamı söyledi. Şu an 29. Haftadayım herhangi bir sorun olmadı
Boncukk123 Bebismgeliyorr bilemiyorum ki canım tahlil de belli olur o cunku hamd olsun yanma kaşıntı vs yoktu bende idrar tahlilinde yassı epitel ve bakteri yüksek çıkmıştı bakalım insaAllah tamamen gitmiştir
Zeynomsu Bebismgeliyorr ileri düzeyli bi enfeksiyon değilse çözer. Antiseptik gibi. Bir an önce kullan ki enf ilerlemesin.
Bebismgeliyorr Zeynomsu kullandım canim ama sürekli tuvaletim geldiği için içtikten Bi kaç saat sonra tuvaletim geldi yani çok kalmadı ilaç
BuseSttt Bebismgeliyorr ben monurol 16. haftadan önce kullandım 2 kere ama etkisini göremedim sonrasında 20. haftalardan sonra aksef kullandım 5 günde temizlendi enfeksiyon bol su içtim suyu ihmal etmeyin
persefoni Bebismgeliyorr gece içip sabaha kadar tuvalete gitmemeniz gerekiyor bu şekilde etki etmez ki.
Mersell Bebismgeliyorr merhaba bende aynı durumdayım bir saat zor dayandım sonra tuvalete. Siz daha sonra ne yaptınız acaba ilaç hiç işe yaramadı mı :(
Boncukk123 Bebismgeliyorr tek kullanımlıklar da bakalım bir degısıklık olacak mı canım bugun tahlil verdim bende