Arkadaşlar bugün 17 haftalık gebeyim, dün kontrole gittiğim rahim ağzı kısalığım olduğunu söyledi doktor 25 mm dedi ve progestan ve magvital başlattı kullan dedi bu durumu yaşayan var mı mapmam gerek doktor erken doğum falan dedi çağrı merkezinde çalışıyorum çıkmam gerekmiyormuş gerek yok denildi doktor tarafından