Kbeyzanrr01 şöyle soyljm randevu bnde asla bulamadım sonra bi gidim bakim belki alırlar dedm de hamileleri zaten alıyorlarmış boş okdr kac gündür randevu arıyordum kayıt yapan sekretere hamileyim kontrolüm vardı diyorsun boş doktor olmasa da gebe konsültasyon odasına Gönderiyo One dersen oda aynı doktor muayenesi işte randevu bulamayan gebeleri ordan geri kalan muayenesini yapıyorlar bnde bilmiyodum okdr randevu arıyordum boşuna, sen direk git mecbur alıyorlar gebeleri ,doğumda ise oda veriyorlar ve aynen o odada doguruyosun önlük fln bekliyodum ben😂ama yok gittiğin elbiselerle doğum yapyosun ve yanına götürdüğün refakatçında geliyo sancıların başladığında bnmkj doğuma kadr refakatçım yanımdaydı son bebek çıkacağı zmn kapıda beklettiler doktorlar sende bilen birini götür genç yada yaşlı olmasın bilgili biri olsun ki yardımcı olsn sana ve utanmayacagin birini götür çünkü bn soyunmuştum alttan olarak heryerim ortayadi😂ama umurumda değildi o ağrılardan bi an önce bitsin istiyorum oda temizdi gece 12 buçukta doğum yaptm sabahı 11 gibide imza atarak kendi isteğimle çıktım ordan çok şükür oldu bitti rabbim herkese sancısız ve hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah sanadaaaa😊ay çok yazdm neysem😂