Ulku04 Merhaba 36 haftalık hamileyim ancak bebeğimin karın çevresi 1 hafta geriden geliyor bu durumu yaşayan var mı
Cansu-can Ulku04 ben de 36+4 canım benim de bir hafta kadar gerilik var ama doktor hiç önemli değil dedi 3 hafta olmadığı müddetçe sorun yok dedi o yüzden hiç kafana takma protein ağırlıklı beslenmeye dikkat et sadece. Kaç kilo şu an bebis
Fnen Ulku04 ilk gebeliğimde öyleydi yapısal bir şey olabilir 1 hafta önemli bir fark değil 38. Haftada 3 kilo doğurdum
EsraEfnan Gebeliğimin 26. haftasında10 gün olan karın çapı geriliginden dolayı perinatoloji takibine alındım 28. Haftada 2 hafta gerilik dendi 11 gün hastanede yattım. 30 haftaya geldiğimizde gerilik 3 hafta oldu. Şu an 35+4. Haftadayız 15 günde bir prinatoloji kontrolü olacak şekilde ilerliyoruz. Doktor bir sorunla karşılaşmazsın yalnız biraz erken doğum olur ve kilosu da düşük olur dedi. 36 haftaya gelmişsiniz ve bir hafta gerilik bence hiçbir şey değil. Korkmanıza gerek yok yani 😊 içinizi ferah tutun 😊 kilosuyla alakalı bir durum oluyor genelde. Umarım sağ Salim kucağınıza alırsınız 😊
Ulku04 Şu an 2500 kilo da doktorum suyunun , plesantanın, kordon kan akışının ve bebeğimin hareketlerinin iyi olduğunu söyledi ama yine de kafama takıldı aslında beslenmeme de hep dikkat ettim sağlıklı beslendim ama anlamadım herşey iyi giderken
Yodamom Ulku04 benim hep 1 hafta ileriden gidiyordu bebeğim ama bugün 36.haftada kilosu 2500 dendi.34.haftda 2417 ydi. 2 haftada çok az kilo almış dedim. Doktor sıkıntınyok olabilir 50 gr bile alabilir dedi ama canım sıkıldı. Plasanta previadan dolaya 22 şubata sezeryan için gün verdi 38.haftada doğum olacak kısmetse. Benimde canım sıkıldı 3 kilo bari doğsaydı diyorum😞