Kızlar 1hafta olcak cuma günü Kanal tedavisi yaptırdım ama dişimde hala ağrı var 20 lik diş bide damakta cikiyo sanırım oda ağrı yapiyo su bile içemiyorum damagim zonkluyo ne yapicam böyle bilmiyorum cumartesi Kanal tedavisi yaptırdığım yere gidicem bakalım ne dicek tekrardan kanal tedavisi yapabilir mi acaba dişe 17haftalik hamileyim