Ecekaplan Az önce muayeneden çıktım bebekte bı sorun yok gelişimi falan iyi 20 haftaligim ilk haftalarda lekelenmeli kanamam oldu 1 ay falan, doktor bağırsaklarında parlaklık var dedi kanamadan olabileceğini söyledi başına gelen var mı ?
Kbraayyldz Ecekaplan benim kanamam vs olmamıştı detaylı ultrasona gittiğimde hayatımın şokunu yaşamıştım ilk hamileliğim bu arada bağırsaklarında parlaklık olduğunu söyledi aynı kanaman oldu mu diye sordu fetal DNA yaptırdık sonuç temiz çıktı genetik bişeyi yok. 37+4 haftalık Şuan hala parlaklık görünüyor sindirim problemi olabilir dedi eğer kanamadan dolayı ise 30. Haftaya kadar kaybolması gerekiyor. Çok geçmiş olsun gönlünüzü ferah tutun inşallah bişeyi yoktur
Melked Evremoz yorumunuz beni rahatlattı. Aynı durum mevcuttu ve korkmuştum. İnşallah bizimki de çabucak gecer bir problem olusturmaz.
Sevincrah Ben 20. Haftada ayrıntılı ultrasonda çıktı, perinatlojiye gitmemi istedi doktorum, daha gidemedim ama geçiyormuş genelde
Bzbz Merhaba 23.haftadayım bugün. İki gün önce detaylı ultrasona girdim doktorum her şeye ayrıntılı olarak baktı hiç bir sorun yok dedi büyümesi de haftasına göre uyumlu. kanaman oldu mu hiç diye sordu ama benim hiç yaşadığım kanama sorunu olmamıştı çok şaşırdım. Bagırsakta parlaklık görüyorum bazen bilmediğin kanama da olmuş olabilir bebek bunu yuttuğunda parlaklık olabilir %99 bir durum olmuyor sma rapora yazmak için bunu hastalara söylüyoruz dedi peki nasıl öğrenebiliriz dediğim de belden su aldırmam gerektiğini söyledi bu da benim için çok tehlikeli. Bazen içtiği su bulanık görüldüğün de bu da parlaklık olarak görülebilir dedi odadan nasıl çıktım bilmiyorum kayıp olacağını bana söylemedi ya da bi kitte kan tahlili verirsem 6 hafta sonra kan tahlilinden gen testine gider ve sonucu alabileceğimi söyledi bunu da yaptırmak istemedim ama iki gündür iyi değilim çok üzüldüm
Ecekaplan Bzbz Bence başka doktora gidip bı kere de o şekilde içini rahatlatabilirsin , genel testleri iyi çıktıysa bişey yoktur inşallah,
Nurouz Detaylı da bizde de gözüktü en son 24 de hala kaybolmamisti başta düşünüyor insan ama sorun etmedim ne gelirse Rabbimden hayırla sağlıkla sihhatle kucagimiza almayı nasip etsin
Evremoz Melked ben de uzun süre endişe ile bekledim , erken gözüktü gec kayboldu . Ama belki de burada bu konu ile ilgili açılan tüm postlari okudum herkes geçtiğini söylüyordu.