Kızımın ağzında bişey çıktı et gibi resmen dün acile götürdük kbb doktoruna götürün vs dediler internetten baktığımda çok kötü şeyler okudum çok bozuldu moralim randevu tarihi 15 gün sonraya var en azından içimi rahatlatmak istiyorum yardımcı olur musunuz 🤲