GE-20 Kızlar merhaba 5. Hafta gebe olduğumu öğrendim karnımda ara ağrı ve şişlik hissi var sizce normal mi ? Daha bugün öğrendim gebeliğimi doktora gitmedim daha
GE-20 Mavilikkiz 6. Haftaya girdiğinde geçti canım şuan 8. Haftadayım şükür öyle bir ağrı kalmadı ama normalmış zaten