Kızlar 1 hafta önce kahverengi lekelenmem olmuştu acile gittiğimde Dr düşük tehlikemin olduğunu söyledi ve Protestan fitil verdi sabah akşam vajinadan kullanıyordum 1 hafta geçti bugün çok az kahverengi leke yine geldi peçeteye sildiğimde neden olur bu tekrarlayan düşüklerim ver Buda o yüzden mi 15 gün sonraya randevum var beni aydınlatır mısınz
Bugün 9 haftalık oldum