Esramydn Yarim 11+4 oluyorum 2li tarama testi için 12 13 haftayı mı beklemeliyim yoksa yatın yaptırayım mı bilgisi olan veya yaptıran varmı?
1palyaco Esramydn bence yaparlar diye düşünüyorum şüphe kalırsa içinizde birkaç gün daha ileri alın randevuyu . Benim dört günde çıktı devlet hastanesinde yaptırmıştım .