Songul_kadan21 korkmayın sızlanma vs varsa çok morarırsa nebileyim farklı bir yan etki görürseniz doktora gidersiniz ama endişe etmeyin . Benimde göbeğimin her tarafı morardı artık eşime kolumdan yaptırıyorum . Kolumdan daha rahat oluyor tabi dediğim gibi bazen çok acıyor iğne zor giriyor nokta kan oluyor vs vs . Kendiniz mi yapıyorsunuz koldan ? Dik açı ile yapabiliyor musunuz biraz zor bir bölge ya oyüzden bir yakınınız yapsın .