36+3 olduk. 32. Haftada işten ayrılınca çok detay temizlik yaptım mutfak dolapları sildim, yerleri ellerimle sildim evin her yerini banyo vs çok detay yaptım ama gerçekten ev işi nankör sonuçta yine toz falan oluyor. Çocuk odası tamamen bitti hastane çantam falan hazır her şeyiyle, oraya girmediğin için kirlenmiyor ama diğer yerler tabi yine temizlik istiyor. Daha çok düzene dikkat ediyorum her dolabı çekmeceyi iyice düzenledim az öncede buzluğu temizledim yer açtım bir şeyler koyabilmek için. Bu haftasonu eşim evdeyken yatak odayı tekrar bi çekerek temizlemek istiyorum, bi de buzlukta yer açıldı bi kaç yemeklik bir şey hazırlayacağım haftasonu