Cannnnur Kızlar 6 haftalıkım ve dunden beri kahverengi akıntım var hafif hafif hala devam ediyor bu sizdede oldumu normalmi
1palyaco Cannnnur benimde oldu doktora gittim bir sorun çıkmadı . Sizde tedbir amaçlı gidebilirsiniz . Gidene kadar istirahat edin yormayın kendinize solunuza doğru uzanın , geçmiş olsun 🌸
Edos123 Cannnnur doktora gitmenizde fayda var benimde olmuştu doktor düşük önleyici ilaç ve iğne verdi
Cannnnur İlk kırmızıydı sonra kahveye dondu gitim bebekde falan sorun yok cok shukur kan sulandırıcı ilaclarımı kestim ve progesteron ilacı verdi İlk aylarda gorulebilirmiş