Kızlar benim biraz fazla kilom var ilk hamileligimde de kilolu hamile kalmistim saglikla dogurdum dogumun haftasina sadece 3 kg kaldi 90 ile hamile kaldim dogum dan sonra 93 düm yani. Simdi 100 um zayiflayip hamile kalmak istiyorum bir yandan da cok da ertelemek istemiyorum. Acaba suan baslasam zayiflamaya hamileykende saglıklı bir sekilde zayiflayabilir miyim? Gebelik diyetisyenlerine gidip kilo vereniniz var mi? Bebeginiz de sağlıklı bir sekilde kilo aldı mı?