Melisdila en iyisi canım biraz da onlar arasın uğraşsın hep bizim haklarımızı yiyorlar. O kadar çok şikayet yazılmış ki… Ve hepimiz hamileyiz uğraşacak güç bulamıyor çoğumuz. Mesela ben riskli olduğumdan çarşıya çıkıp gezemem diye online aldım ama pişman ettiler. Trendyol, Hepsiburada filan en sağlıklısı imiş. Ama tüketici heyetinde şikayetim devam ediyor. Aylar da geçse o kargo parasını alacağım onlardan 😅