Zeeyn baticon sürünce dikişler daha çabuk iyilesiyor. İlk doğumunuz doktor kesi atmada bile yırtık olma ihtimali yüksek, kontrolsüz bir yirtiktansa kesi daha mantıklı. Kesi dikiş olmadan doğum yapanlar var tabiki. Yaşayıp göreceğiz. Rabbim hayırlısını versin inşallah