Dlar Kızlar siz ne durumdasınız 17+4 olduk ama sürekli uyumak istiyorum nereye koysam kafamı orda yatıcak gibiyim bacağım kolum kalkmıyor resmen uyu diyor bana
Miracleee Dlar çok normal canım. O uykular çok güzel bence. Uyu gitsin bebise yarasın büyüsün güzelce.
BirazbundanBirazondan1 Dlar bence uyu uyumanın keyfini çıkar. 30.haftadan sonra uyuyamıyorsun. Doğum yapıncada bebekle uyuyamıyorsun🥴😅
Miracleee Dlar bende ilk 3 ay öyleydim. Sonra düzelmesi. Son haftalarda yine Bi uyku geliyor. Ama seninki tam ortalarda olmuş. Madem memnun değilsin inşallah normale döner canım uyku düzenin 🤲
Dlar CereenCkr ya çok kötü bişey aslında çünkü işimi gücümü yapamıyorum nir kızım var okula bırakıyorum sabahları ama yataktan kalkmak istemiyorum resmen
CereenCkr Dlar ALLAH yardımcınız olsun benim ilk hamileliğim bu kadar zorlanıyorum sizin birde sürekli ilgilendiğiniz bir çocuğunuz varmış ALLAH yardım etsin size 🥺