Nase25 Evettt son zamanlara yaklaşırken oylama sonucunda Melis ve Mihra önde gitti şimdi karar verme zamanı sizce hangisii 2 isim düşünmüyorum 😔
sedseda Nase25 kızım olsaydı kesinlikle mihra koyardım ilk duyduğumda çok hoşuma gitmişti bu isim anlamı da güzel
Nase25 sedseda Evett güzel bir isim fakat kararsızlık insanı maf ediyormuş şu sıralar çok koyuluyor gibi o yüzdende gel git yaşıyorum 🙈😔
Helen07 Ben isimlerin sessiz harfle bitmesine özen gösteriyorum bu sebeple Melis evrensel bir isim yurt dışına çıktığında da zorlanmaz Melis tam bir kadın ismi
Nase25 Helen07 melis evet söylerken yumuşak geliyor . Sadece bazı yerde anlamı farklı olduğu için kafa karıştırdı 😔
Helen07 Nase25 benim ismim helen mesela yurt dışında da hiç zorlanmadım ve duyan herkes bayılıyor ismime son zamanlarda melinda ismini de çok beğeniyorum anlamında çok güzel
Nase25 Annecik02 iyiliksever, muhabbeti iyi, nazik ve hoşgörülü bazı yerde de güneş güneşe dair olarak geçiyor
Annecik02 Nase25 çok hoş çok beğendim ❤️ 2 kızım var biri Eflin diğeri Efnân❤️ bu da aklımda bulunsun çok güzelmiş ❤️🥰
Nase25 Annecik02 koyduğumuz isimlerde çok güzelmişşş maşallah adları kadar ömürleride güzel olsun inşallah 🌺