16+2 günlük hamileyim. Dün gece ateşim düşmeyince doktoruma sorarak acile gitmemiş söyledi. 38.5 du ateşim evde parol içtim geçmedi sonra acilde parol serum ve b vitamini bemiks verdi. Hamilelere bir tek bunlar olur dedi. Şu an ateşim 37 civarı ama vücut ağrılarım var. Cuma günü kontrolüm var. Bebeğe bir şey olmuş mudur? Çok endişeleniyorum ve sürekli ağlıyorum bir şey oldu diye