bitanemm_ Evremerv sizde de hiç bir belirti sancı ağrı nişan gelmesi olmadı mı 😊 inşallah daha fazla bekletmez bizi bebişler
scucer eda006 valla ben 41i gorecek gibiyim umudumu kestim evde elimden geleni yapiyorum iste 😂 eskiden ne guzelmis kimse hafta bilmiyor agri geldimi doguruyor boyle safak saymak zor 😂😂
Mamacitaa5 eda006 hayırlısını istemeliyiz bende doğurmak istiyorum çünkü artık istediğim şeyi istediğim gibi yapamıyorum tıkanıp kalıyorum zoruma gidiyor ama bazende diyorum hep karnımda kalsa hamilelik delilik 🤷🏻♀️😂😅
Evremerv bitanemm_ parça parça nişanım geliyorda ağrı sızı yok malesef Nstde sancıda çıkmıyor hiç 🤷🏻♀️
Evremerv sedseda bende valla ya aynen canım yarın gidicem yine müslüme aslı gürüne randevu saatim geç aklımdasın haberdar edicem inşallah suniylede olsa yarın doğururum 😓
bitanemm_ Evremerv bende akıntı var ama sarı yoğun bı akıntı geliyor iki gündür nişan kanlı Pembe oluyor diyorlar benimki enfeksiyon da olabilir bilemiyorum bende cuma gidicem doktora
sedseda Evremerv Ben de cuma gününe aldım Aslı Hanım’a Yarın seni doğurtursa Cuma günü de beni doğurtur😀
nniduaa eda006 eda006 bende yarın 37ye giriyorum ama bende de yok arada ağrı sancı gibi biseyler geliyo ama o normal bence doğumun hiç Bi belirtisi yok bende de
Mucizemibekliyorum_ LamiyaCetinkaya evet ya. Çünkü çok kötü bel ağrım başladı 3 gündür bacağıma vuruyor topallıyorum resmen