Kizlar perinatoliji doktoru bebeğin kalbinde parlaklık gördü kendiliğinden ğecedebilir ama 4lü testinde de değer yüksek çıkmış gecmeyedebilir dedi ayrıca iki kere kordon dolanmis ama bunu şimdilik kafaya takma dedi
Daha önce kalbinde parlaklık olan oldu mu geçen ya da geçmeyen anneler yardım eder misiniz