Rabiul Selammm kızlarrr , cinsiyetimizi öğrendik ve prensesim olacakmış 💝 isim olarak İpek, Lara , Asya düşünüyorum sizler ne düşünüyorsunuz ?
emirtimr1 Rabiul çok tatlı bir kız bıcır bıcır böyle hep hayal ettiğim nazlı cilveli şekilde rabbim birgün inşallah banada bıcır bıcır bir çocuk nasip eder😂🌸💜