11 haftadayım şu anda doktor sadece folik asit kullandırıyor başka vitamine gerek yok bu haftalarda diyor. Sizin doktorlarınız ne öneriyor ben burda d vitamini, demir, magnezyum vs kullanan gebeler görüyorum. Ben de huzursuz oldum açıkcası kullanmam gereken bir şeyi kullanmıyo muyum acaba diye