Kızlar 31 haftalık olmak üzereyim iki gündür tansiyonum 16/11 lere cikiyor doktorumla iletisime gectim idrar tahlili yapacagiz dedi gittim sonuclarim temiz cikti ultrasonla benege bakti gayet saglikli normal dedi ama tansiyon isteyecegimiz birsey degil kontrol altinda tutmamiz icin tansiyon ilaci baslayalim doguma kadar devam edelim dedi kullanmaya basladiktan uc gun sonra etkisini gostermeye baslar diye soyledi stres uzuntu sıkıntıda yasamiyorum neden boyle oldum anlamiyorum başımdaki agri beni maf ediyor yemeklere salatalara sıfır tuz olacak tuzu sadece yedigin ekmekten al dedi tansiyonla nasil basa ciktiniz tansiyon ilaci kullanan var mi aranizda nelere dikkat etmem lazim