Kızlar sabah 9 da kan verdim beta için adetim 2 gün gecikti adetten önce erken gebelik uaptim negatifti dayanamadım bugün 2 gün gecikti kan verdim sonuc için Sağlık ocağı uzak hemen gidemem bugün merak ta ediyorum e nabiza da geç dusuyor malum bu kanlar hastanede mi. Sonuçlanıyor hastanenin kendi e laboratuvar sitesinden baksam hemen cikarmi