Ilknnur55 Bebekkkk bende özele gidiyorum ya aslinda tahminde ediyorlardırda erken diye söylemiyorlar sankii
mor_menekse Bebekkkk yok kız bende özele gidiyorum 14 haftalık erken dedi hem de göstermedi zaten 😅 uğraştı ama göremedik.1 ay sonra inşallah ☺️
2prensesannesiiii Bebekkkk 12+6 yken özelde çok iyi cihaz olmasına rağmen dr sadece ricamız üzerine tahmin yaptı 16 haftayı bekleyin dedi 🥲
Bebekkkk Ilknnur55 bence burakilere sorma doktor mu sanki bilsinler sallıyolar artık kim tutturuyorsa 😂
Bebekkkk mor_menekse Allah Allah herkes 13 te öğreniyor 😂 Allah sabır versin size bekleyin bakalım 😂🌸
Ilknnur55 Bebekkkk valla canim benim ilk kızımda burda tahminde bulundurlar çıktı😅😅😅zaten doktor degiller tahmin ediyorlar yani doktor diye sormuyoruz muhabbet olsun diye soruyoruz 😅😅
Bebekkkk Ilknnur55 bi kadın vardı cinsiyet tahmini sormuştu burda tam tersi çıkmış bağırıyordu 😂😂😂😂😂😂😂😂 o geldi aklıma yok erkek dediniz kız çıktı erkek istiyordum felan yazdı şok olmuştum değişikti tövbe ya 😂😂😂
2prensesannesiiii Bebekkkk hahahahah😂😂 hiç güleceğim yoktu gerçekten biz burda gırgırına bakıyorduk sanki druz😂
Sevim-asel Bekledigimmucizemm teşekkür ederim canım valla bir doktor kız diyor diğeri erkek ikiside özel peki sen nerden anladın erkek olduğunu 🙏❤️