Laren_lar muzeyyenkomurkara 5 . Haftada kese, 6. Haftada kalp atışı duydum, ama ultrason cihazı ölçümü haftasına göre uyumluydu
Melikebldz 6.hafta da keseyi gördük 8.haftada kalp atışını benimki tüp bebek olduğu için her şey planlı gerçekleşti seninki farklıdır belki ama net 7.hafta dolduktantan sonra diyorlar hep .
Bhr31 Melikebldz benimkide tüp bebek testi 10 gün sonra yaptım transferden çok şükür pozitif gördük 10 gün sonrada keseye gel dedi 5 haftalık olyrm sanrm değil mi
Zeyna27 777gonul_ aynı bende 5 haftalık kese gördük bugün 6+2 deyim bebek ve kalp atışı gördük 1 ay sonra tekrar çağırdı
Ayselluyaar muzeyyenkomurkara bende 5. Haftada kese göründü doktorum 1 hafta sonra kalp atışını duymak için çağırmıştı 6+1 de kalp atışlarını duydum 🌸
birkizannesi21 muzeyyenkomurkara 4 haftalıkken göründü 2 hafta sonra tekrar gidecem inşallah kalp atışını duyarım ♥️
Eldgrn muzeyyenkomurkara biz direk bebeği gördü Hafta bebek Hafta kalp atışı 2 hafta geç döllenme olduğundan düzenledi doktorum Düzenlenmiş 6. Haftada bebekle beraber görmüş olduk
SSenaaa muzeyyenkomurkara 4. Haftada gebelik kesinleşti kese oluşmuştu 6. Haftada kalp atışını duyduk 🫠