Icecream Son 3 gündür sanki kolumu kaldirsam yoruluyorum. Göz kapaklarimda bir ağırlık ilk hamileligimde bu haftalarimda çok aktiftim bukez kafamı kaldırmak istemiyorum sizde durumlar aynı miii hanımlar 🥲🥲
Ayseumut Icecream bnde 33+4 üm acayıp agırlastım gıbi hissediyorum yurumek ış yapmak hersey cok zor geliyor hıcbısey yapmak gelmiyor içimden
Ozgeee36 Bende 33 haftalığım aynı şekilde bende öyleyim bi kalkınca bütün işleri hallediyorum çünkü sonrasında halsizlik uyku basıyor beni hiçbir şey yapmak istemiyor canım