Dlk38 Soner hoca iyi ilgili ama çok kısa sürüyor muayeneler ondan biraz rahatsızım birde kilolu hamileyim diğer türlü hiç bir sıkıntım yok çok şükür bebektede aynı şekilde geçen haftaki kontrolde direk seni sezeryanla alırız riske atmayalım dedi bende eğer bir problem yoksa ilk normal doğumu denemek istediğimi söyledim daha çatıma bile bakmadan böyle birşey demesi eşimle bizi doktora karşı olan düşüncelerimizi biraz değiştirdi açıkçası takviye olarak decavit ve magnezyum kullanıyorum ben siz neden memnun kalmadınız özlem koşar candan