Gggg-12 Kızlar dünden beri adet sancısı gibi ağrım var küçük bi enfeksiyon atlattım belim kasıklarım komple ağrıyor doğum sancısı olduğunu sanmıyorum çünkü hiç geçmiyor enfeksiyon tedavi edildi problem ne ya 29+2 yim
Gggg-12 Elif_49 ha ağrı sebebini mi diyorsun ama olmuyordu ondan korktum bi kaç kişide de okudum ama aile öyküm ben dahil herkes prematüre onun için bu korkum😄
Gggg-12 Doktora gidip mızmızlanmak da istemiyorum napıcağımı şaşırdım 2 haftada bir doktordayım ya şaka gibi