elvangnc sağlık ocağını aradım doktor gebe değilsiniz dedi degeri söylemedi e nabiza bakıyorum halen gözükmüyor bende anlamadım hala adet olmadım ama akintim var kasik ağrım var adet olurum belki diye bekliyorum artık bu sefer de olmazsa zaten ara vericem artık çocuk konusunda yoruldum her her düşünmekten