Çok denedik olmadı. Her ay umutlanıp beklemek olmadığını görmek ve diğer ay yeniden başlamak ve umutlanmak beni bitirdi.. Bu ay hiç beklemeden tüp bebek tedavisine başlamak istiyorum . Çalıştığım için tüp bebek sürecinin ne kadar sürdüğünü , çalışırken olup olmayacağını merak ettim. Sizler neler yaptınız?