Merhabalar. 26 ocakta aşılama oldum normalde test yapmak için adet gününü bekleyecektim ama dün aşırı uyku hali ve mide bulantısı olunca test yaptım. Çok silik de olsa çizgi çıktı. Bu zamana kadar en az 20 gebelik testi yapmışımdır hiçbirinde kuruma çizgisi diye bir şey görmedim hep burada forumda görüyordum. Bu test markasını da ilk defa kullandığım için emin olamadım. Bu sabah aynı markayla ilk idrarımla bir daha denedim. Yine silik çizgi çıktı ama bence dün yaptığım teste göre daha belirgin. Bir de size göstermek istedim. Bat 11 şubat. Eşim bugün başka marka test alacak yarın sabah tekrar deneyeceğim. Normalde bu kadar silik çizgiyi takmazdım ama aşılama olduğum için hevesleniyorum.