Kızlar merhaba reglime 1 hafta kala beta 1.20 geldi, bu değerden 4 gün sonra tekrar kan verdim (reglime 4 gün kala) 11.7 geldi, bugün beklenen regl günüm ve kan verdim. Sağlık ocağındaki doktor artış çok az dedi. Ben de henüz gecikme görmedim normalde bugün regl olacaktım dedim ama canım sıkıldı. 11.7 nin üstünden 3 gün geçti bugün tekrar verdim sizce de düşük mü moralim çok bozuldu