Kubraa0608
Benim durumum da aynı şekilde. Şeker ya da yutkunma problemi yoksa nedensiz su fazlalığı olabiliyo dedi doktorum. Endişe edecek bişi yok dedi. 38.haftadayım, hala suyum bol. Doktor güzel dedi, bebek içerde bol bol hareket ediyo vs dedi ama bakalım. İnş sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi