Elifff7272 Kızlar 18 haftaya giticem karnımın alt tarafında böyle pıt pıt bişey atıyo bazen gaz Dicem ama bebeğin hareketi olabilir mi
777gonul_ Elifff7272 bebek hareketi canim bu haftalarda bağırsak hareketleri kasıklarda olmuyor daha geride oluyor bağırsak
Aydann12 16 haftada hissetmeye başladım bugün hiç hissetmedim 17+2 günlüğüz böyle düzensiz olması normal mi