KbK bende öyleydim paket alacaktım öyle zamlar geldi ki para yetiştiremedim. Bir de özelde bir sorun olunca altında kalıyoruz. Devlet her türlü kayıtlı yazılı her şey, doktor da hemşirede hasta bakıcı da kimde sorun yaşarsan şikayet edebildiğin üstünün örtülmediği kurumlar bence devlet hastaneleri. Bu şekilde. Bende bilmiyordum ultrason alamadık CD ve resim diye üzülünce e nabıza işledim öğleden sonra indir telefona görselleri bakarsın dedi çok mutlu oldum 🥹