ssahin22 beta hcg negatif canım, prolaktinde iyi yani düşük mü bilemedim ama iyi bence, tsh ın yüksek çıkmış gebelik olabilmesi için 2.5 altı olması gerekiyor bende şimdi endokrin doktorundan çıktım