Eeelooo Şimdi test yaptım fotoğrafta pek belli olmuyor belli belirsiz silik çizgi gördüm ilk 3 dakika içinde. Ama regl olcam gibi ağrılarım var o yüzden umutlanmıyorum iğne etkiside olabilir diyorlar ama 13. Güne kalır mı etkisi?
Betlllal Eeelooo bence 13. Güne etki kalmaz cnm en fazla 12 gün 13.gün negatif çıkabilir testin çünkü iğne hormonu sıfırlanıyor yarın tekrar yap istersen ağrı hepsinde olur
pnarpnar35 Eeelooo benim kaldigi olmuştu canim 😕 özellikle erken gebelikse silik gözükebiliyor istersen yarın tekrar yap varsa koyulasma olur zaten 🌸
Tugcekivrak Eeelooo Hamileliğin ilk zamanları adet ağrıların oluyor her an adet olucakmışsın gibi belin ağrıyor karnın ağrıyor. Silik gördüysen bence vardır canım umudunu kaybetme 🙏🏻
Beyzaanr Eeelooo ignemin 15. Gunu ne regl oldum ne de 12. Gun pozitif gordum normalde hamile degilsen en fazla 14. Gun adet olunuyordu negatif gorunce 12. Gun bi daha yapmadım
Beyzaanr Eeelooo bilmiyorum ki baskada yapmadım test hep genelde 12. Gun pozitif görüyorlar hic o kadar uzun surdugunu gormedim ignenin e fazla 10-11 gun bence sen hamilesin
Eeelooo Tugcekivrak evet sanki adet oldum olcam gibi. İnşallah tüm bekleyenler pozitif sonuç alsınlar bende dahil🤲🏻
[silindi] Güne pozitif olacağını sanmıyorum iğneden dolayı canım bende aynı adet olacak mış gibi oluyordum ama hamileydim inş sende hamilesindir eğer çizgi varsa iğneden değil bence güzel haberini bekliyorum
pnarpnar35 Eeelooo üzülme canım işte bu catlatma iğnesi böyle kalabiliyor vücutta üzücü oluyor sonra 😕 sıfırlanıp tekrar yukseledebilir adet olmadığın sürece umut var canını sıkma hayırlısı buymuş de olmazsa da 🤲🌸