ipekky benim normalde olmuyordu iki defa tedavilerle oldu. Biri ilaçla yumurta büyütme çatlatmayla oldu dış gebelikte oldu ama ve iç kanama geçirdim tüpümun biri alındı.. kendimi toparladıktan sonra iki yıl sonra bidaha istedim bu kez direk aşılama yaptırdım o da tuttu onun da kalbi durdu kürtaj oldum.. sonra psikolojik olarak çok etkilendim istemiyorum bidaha dedim ve koruyucu ailelik başvurusu yaptım bı kızımız oldu 9 aylık geldi bize onu büyüttük sonra o evlat edinmeye döndü inşallah nüfusumuza geçecek meleğim.. bunlarla uğraşırken bir baktım bu ay bı kanama geldi az. Ama adetimi günü gününe olurum bir hafta önce leke gelince şüphelendim test yaptım ve çıktı hemen de kan verdim boylece cok erken öğrenmiş oldum.. o yüzden de günler geçmiyor kese görmek için bile iki hafta bekledim şimdi de kalp için..çok heyecanlıyım inşallah sağlıkla olur da iki evladım olur biri kalbiyolojik biri biyolojik 🥰