eea İki gün önce beta değerim 15.45 çıkmıştı yarın regl olmam gerekiyor ama hiç regl belirtisi yok. Bugün tekrar kan vereceğim betamın reglden bir gün önce kaç çıkması gerekir sağlıklı bir gebelik için?
esolinaaaaa eea hayırlı olsun erken olduğu için bu değer cıktı 5 üstü gebeliktir bence bir kaç gün sonra yine yaptırın