Ervaelizinannesi İlk hamileliğim özelde doğum yapacam inşallah ne gerekli yanıma neler götürmeliyim hastaneye bide hasta bezi normal doğumda istiyorlar mı?
Aybukealtintas Ervaelizinannesi dogum sonrası kanama olucagını için hasta bezi götürmenizi tavsiye ederim ama bazı hastaneler kendilerinde veriyor
GozdeCemre Ervaelizinannesi ah canım korksan da korkmasan da o yavru çıkacak ordan bir şekilde 😀 o yüzden zevkini çıkar minnağına kavuşuyorsun gördüğün zaman herşeyi unutacaksın zaten inş çok kolay bir doğumun olur
Sezgin Ervaelizinannesi ya kıyamam sana😊😊 doğum yapmadım henüz ama postun üstte kalsın diye yazıyorum.
ATC Ervaelizinannesi hiç korkma canım bak ben Doğum yapmadım ilk gebeliğim ama şöyle düşün bebek doğmayı biliyor eee senin bedeninde Doğum yapmaya müsait Allah öyle yaratmış o yüzden Allah sığın güven başkada bişe ye gerek yok 😊 inşallah korkunu biraz alabilmişimdir 😊
Ervaelizinannesi ATC günler yaklaştıkça korkular artıyor ilk olunca neyin nasıl olacağını bilmiyoruz inşallah sağ sağlim alırız yavrularımızı kucağımıza teşekkür edrim 🙏
dddy Canım ben normal doğum yaptım çok fazla kanama olmaz diye yanımda sadece uzun gece pedlerinden götürmüştüm ama hasta bezlerinden al mutlaka çok kullanışlı oluyor
Ervaelizinannesi dddy tamam inşallah alırım Bi o kaldı galiba zaten eksiğim oda lazım olurmu olmazmı bilemedim teşekkür ederim
Mrvkrc Oncelikle ozelde yapman buyuk avantaj ben 6 yil once arastirmada yaptim. Evet cetrefilli bi yol kolayda diyemem ama bu kadar insan doguruyo imkansiz zor biseyde degil cnm. Kendini korkuya itme kolay olacak de insan beyni boyle bise kendini kolay olacagina ikna et inan daha kolaylasir isin. Ne kadar korkarsan o kadarda zor bi dogumun olur sana bunu soyliyim. Bebegini kucagina alacagin ani hayal et ve guclen emin ol ustesinden gelinmeyecek gibi bisey degil basaracaksin merak etme. Allah hepimizi bi avazda kurtasin. Amin
Kekmez Dikişsiz normal doğum yaptım ben çok rahat bir doğumdu zaten korkulcak hiç bir şey yok rahat olursanız sıkıntısız geçirirsiniz depend hasta bezi çok iyi oluyor yanınıza yedek çamaşırda alın emzirme sütyeni çok iyi oluyor
Rukiyecndr Ben ilk hamileliğimde 7 aylıkken kalbi durdu kızımın. Ölü Doğum yaptım özelde sezeryana almadılar 2 hakkım kalmasın diye.Çok zordu kolay dıyemem benim 7 aylık olmasına rağmen zordu çünkü bebek ölü kendini ittirmiyor sadece suni sancıyla ben kendi çabalarımla dogurdum çok sukur sabah 11 de başladım gece 11 12 gibi Doğum yaptım o saate kadar sureklı dıl altı olsun yada altan olsun sancı hapı verdıler çok şükür başardım. Üzücü oldu yıkıldım ailecek o kadar acı çekmeme rağmen bebeğimi kucağıma alamamak berbat birleydi.varış bundada bir hayır Rabbim herseyın hayırlısını versin inşallah şu anda hamileyim 19 haftalık ınsallah rabbim sağ saglim kucağıma almayı nasip eder. Cümlemizin inşallah. Korkma Rabbime sığın bol bol kendine dua et 🙏🥰💕💕