Fundisko bende kimyasal gebelık geçirdim kendi kendime düşürdüm lekelenmem geçince doktora gittim baktı ter temız dedi o gün be ondan bı kaç gün ilişkiye girdim bana ara ver rahmin toparlansın dediler ondan sonra ara verdim baya zaman geçti 1.5 ay falan adet olmayı bekliyordum öylesıne test yaptım hamile olduğumu öğrendim şuan 36. Haftadayım çok şükür çocuk düşünürsen fazla ara verme çevremde böle düşükten sonra hemen hamile kalan çok kişi var inşallah sende kalırsın 🫶🏻