E-arslnogl Kızlar ben ilk gebeligimde 4.hafta 200 küsürlü bir beta değeriyle öğrendim bu gebeligimde 4.haftada 2500 lü bir beta değeriyle keseyi zor gördük doktor çoğul gebelik olabilir dedi sizce ikiz olma ihtimali ne kadar mümkün
Blueberry0 E-arslnogl ben 15.000 beta ile öğrendim tek gebelikti. Betanın ikiz veya tek gebelikle alakası yok
Iremparlkc2 E-arslnogl 4. Haftada 5465 le ikizlerimin olacağını öğrenmiştim normal ultrasonla gözükmemişti alttan baktılar o zaman net görmüştük
E-arslnogl yagmurrrra doktor öyle diyince bende bilemedim peki kaç haftalikken ikiz olduğundan emin oldunuz
caniminikizleri E-arslnogl ben ikizlerimi ilk ogrendigimde 270 çıkmıştı ikiz gebeliğin Beta çokluğu ile alakası asla yok
Elifttk E-arslnogl adet olmam gereken gün betam 21 bın küsurdu alakalımı degılmı bılmıyorum ıkızlere hamıleyım