Selinmoon B1n2c3 mis lady kullanıyorum arkadaşım önerdi . Şimdilik memnunum , çok güzel kokusu var ❤️
myavocado B1n2c3 ben hindistan cevizi yağı ve badem yağını dönüşümlü kullanıyorum, ama daha 11. Haftada olduğum için işe yarayacak mı bilmiyorum, sonra göreceğiz 😅
Lim0nn Lierac kullanıyorum çok memnunum sadece onu kullanıyorum birde günlük su ile destekliyorum kuruluk için suda önemli
MeryemK Aktardan aldığım bi yağ ve normal bi nemlendirici kullandım hiç çatlağım olmadı ama bence hiç bi kremle alakası yok gün içinde 1,5-2 litre su içmeye gayret ettim bence onun etkisinden hiç çatlağım yok kuruluk var sadece