Kızlar birsey danışmak istiyorum evlendiğimden beri çalışıyorum kızımı 4 aya kadar baktım sonra görümcem baktı şimdi 2 yasinda şimdi oğlum var 1 aylik rapor bittiğinde iş yerinden gel diyorlar eşimde 3 gün çalış biraz diyor isimde rahat kaybetmekde istemiyorum masa başı gorumcem kabul ederse 2 çocuğa bakmayı çalışsam mı acaba 2 çocukla su an cesaret edemiyorum ama malum hayat şartları tek maaşla geçinmek zor siz olsanız ne yapardınız sorduğum saçma gelebilir ama fikir almak istiyorum