Tugce-12 Kızlar bu hafta daha da zorlanıyorum sanki çok ağırlaşmaya başladım ve karnımda bazen ağrı oluyor geçiyor doğum nasıl oluyor hiç bilmiyorum acaba doğum sancısı mı diyorum bilgisi olan yazabilir mi