Herkese merhaba
Gebelik şekeri olanlar doğumdan sonra ne yaptılar acaba ölçümlere devam ettiniz mi? Ölçüm yaparsak eğer referans değerleri yine ilk saat 140, ikinci saat 120 mi olacak? Ben pazar günü doğum yaptım gebelik şekeri için endokrine mi gitmeliyim yine? Bilenler lütfen yardım edebilir mi